נופש לעובדים
"OUTMIND" מתמחה בהפקות ימי נופש לעובדים | נופש חברה מקצה לקצה

מידע נוסף

מידע נוסף

מידע נוסף

מידע נוסף
מידע נוסף
מידע נוסף
- חנות מפעל אריחי קרמיקה ארמנים
- חנות צילום משפחתית ארמנית עם תמונות מהמאה שעברה
- מפעל מטאטאים שמנוהל על ידי עיוורים
- חנות קעקועים – משפחה ארמנית שעושה קעקועים כבר 27 דורות
מידע נוסף
מידע נוסף
ביו לקוחותינו:
מארגנים נופש חברה לעובדים? כך עושים את זה נכון 🙂
חברה הבוחרת להוציא את עובדיה לנופש חברה עושה זאת מכמה סיבות עיקריות: לגרום כיף ושמחה לעובדיה, לגבש אותם במהלך הנופש, לתת להם הזדמנויות שונות להכיר ולהתחבר אחד לשני, וכמובן – להעניק להם תחושה שמנהלי החברה מעריכים אותם ומודים להם על השקעתם בעבודה.
אין ספק, שבנופש לעובדים מתחזק הקשר בין העובדים לארגון ומתגברת תחושת השייכות ו"גאוות היחידה" שלהם.
תכנון נופש היא משימה מורכבת, שיש לתאם בה את הפעילויות, הביקורים, הטיולים והתוכניות במקום הנופש עצמו.
אם נופש החברה נבחר כיעד בחו"ל התיאומים עוד רבים יותר…
לכן, מומלץ להעביר את כל ארגון נופש החברה למקצוענים בעלי ניסיון שזוהי התמחותם.
תנו להם לארגן את הכול ואתם – המנהלים – רק תהנו…
כיצד נופש חברה תורם לארגון?
- נופש חברה הינו הזדמנות מצוינת לגיבוש צוות העובדים, לפיתוח התקשורת ביניהם וליצירת קשרים בינאישיים.
- יצירת קשרי צוות חזקים והתנסויות שונות המתרגלות עבודת צוות ושיתוף פעולה יתרמו לעבודה השוטפת
- מקום עבודה המשקיע בעובדיו ודואג לרווחתם האישית בכך שהוא מוציא אותם לחופש, הינו מקום עבודה מוערך.
- למועמדים חדשים זהו תמריץ מצוין לבחור לעבוד דווקא בחברה הזו.
- עובד המרוצה מתנאי העבודה שלו הוא עובד בעל מוטיבציה גבוהה להשקיע ולהתקדם.
ארגון נכון של נופש חברה
- התאמת הנופש לעובדים – מה יכול לעניין את העובדים? לגרום להם כיף והנאה?
האם יעדיפו נופש רגוע במקום אחד עם הרצאות מעניינות או לחילופין יעדיפו טיול בטבע, סיור מודרך בין אתרים היסטוריים או אולי נופש מלווה במשימות אקסטרים. - כמות המשתתפים – יש הבדל גדול בתכנון נופש עם מעט עובדים או עם קבוצה גדולה.
כמות המשתתפים יכולה לקבוע גם את מיקום הנופש, בחירת המלון וקונספט הנופש שנבחר.
ועוד נקודה למחשבה – האם רוב הפעילויות תהינה במלון או תהיה גם יציאה לשטח בכל אחד מימי הנופש?
- לבדוק האם לעובדי החברה הנופשים יש אלו שהם צרכים מיוחדים – כגון: חדרים לנכים או לבעלי מוגבלויות, כשרות, אלרגיות, טבעונים וצמחונים וכדו'.
אם מצטרפים ילדים לנופש – לדאוג שתהיה להם תעסוקה ומתקנים מיוחדים במקום הנופש. - הסקת מסקנות מנופשים קודמים – בתכנון הנופש הקרוב חשוב להסיק מסקנות ולקבל תובנות מנופשים קודמים שהעובדים יצאו אליהם: ממה נהנו? מה לא אהבו? מה התעורר כבעיה בפעם הקודמת? מה בקשו העובדים להוסיף לנופש הבא שהיה חסר בנופש הקודם?
- באיזו עונה לקבוע את הנופש? – אופי הנופש תלוי בעונה שבה בוחרים לקיים אותו. יש סגנונות של נופש האופייניים לקיץ (כמו: ים, בריכה, טיול רטוב) או לחורף (נופש בצפון המושלג, פינוק בספא חמים).
- מקום הנופש – הארץ שלנו יפה ומלאה מקומות ואתרים מרהיבים לטיול ושהייה בהם.
לכל אזור יש את האטרקציות שלו ולכן – היכן שתבחרו את הנופש ניתן לתכנן לו תוכנית מלאה ועשירה.
זה הזמן להתייעץ עם העובדים לגבי מיקום הנופש וגם לקחת בחשבון היכן נערכו חופשים, ימי כיף וגיבושים לעובדים בעבר. - פרסום תוכנית הנופש – חשוב שכל עובד ידע מה צפוי בכל יום לגבי הפעילויות והתכנים. מומלץ לנסח את התוכנית באופן
מושך ושיווקי כדי לעורר התרגשות וציפייה אצל העובדים. - נופש לעובדים באמצע השבוע או בסוף השבוע – האם לבחור בנופש באמצע השבוע על חשבון ימי העבודה או להחליט על נופש בסוף שבוע, כשבני הזוג יכולים להצטרף.
- משך נופש החברה – לכמה ימים מתוכנן הנופש?
- יום היציאה לנופש – האם היציאה למקום הנופש תהיה בצורה ישירה למקום או כדאי לתכנן פעילות או טיול בדרך והגעה מאוחרת למקום הנופש.
- טיול הכנה לפני הנופש – מומלץ לערוך טיול הכנה כדי לבדוק את המסלולים, המסעדות והאתרים שרוצים לבקר בהם במהלך ימי הנופש.
- רכב והסעות – האם לנופש החברה צמוד אוטובוס? האם העובדים מגיעים ברכבי החברה? ברכבים פרטיים?
ההמלצה היא תמיד להעדיף הסעה מאורגנת כדי לפנות את העובדים מכל נושא הנהיגה והחנייה וכדי שתהיה להם אפשרות להתגבש ולנהל שיחות תוך כדי הנסיעה. - להיעזר בחברת הפקת אירועים צמודה – שנציגים שלה יהיו כל הזמן במקום הנופש , ישגיחו שהכול יתבצע כראוי ויפתרו בעיות שמתעוררות בשטח.