רעיונות וטיפים לימי כיף לארגונים בצפון

מי לא אוהב לטייל ולנפוש בצפון הארץ?
הצפון הינו חבל ארץ עם שפע עצום של אפשרויות בילוי, נופש וטיולים.
אזור הצפון שלנו מלא במים, ירוק ופורח רוב השנה – שלא לדבר על השלג בחרמון ובסביבתו בחורף – שתמיד מושך אליו מטיילים רבים.
זהו חבל ארץ אידיאלי לקחת אליו עובדי חברה לנופש, ימי כיף או ימי כיף מהנים עם פעילות צוותית חשובה המשולבת בתוך כל הכיף הזה.

מספר חברים מבלים יחד על הסירה בים ביום כיף שלהם מטעם החברה

כל ארגון או חברה יכולים למצוא בגליל, בעמק או בגולן אטרקציות שיתאימו לציבור העובדים, מקומות של התרגעות, אתרי מורשת מרתקים ושפע של מסעדות מעולות.
כשאתם חושבים על יום כיף לעובדים – תחשבו צפון!

מה מציע אזור צפון הארץ למטיילים?

החלק הצפוני של ישראל מוגדר כשטח שמשתרע מרמת הגולן והגליל העליון, כולל את הגליל התחתון והמערבי, עמק יזרעאל, עמק בית שאן ובדרומו – רמות מנשה.
הוא כולל בתוכו כמה נקודות ציון עיקריות: את נצרת, צפת, טבריה ועפולה – שהן הערים הגדולות בצפון, את הר החרמון והישובים סביבו המושלגים בחורף, ים הכנרת הייחודי, ישובים ואתרים נוצריים, מוסלמיים, דרוזים וצ'רקסיים.
האקלים באזור הצפון הינו קריר יותר מאשר בחלקים אחרים של הארץ וכל שנה זוכים מטיילים רבים גם לגלוש בשלג שבהרי הגליל הגבוהים, ברמת הגולן ובחרמון.
צפון הארץ הוא אזור שמזמין לטייל ולנפוש בו – הוא אחד מאזורי הארץ הירוקים ביותר, עם הרבה נחלים המלאים במים, יש בו מפלים ואגמים, הרים גבוהים, מבצרים עתיקים, אתרים היסטוריים ובקיצור – כל מה שיכול להיות קרקע פורייה לתכנון ימי כיף מוצלחים לחברה.

רעיונות לימי כיף לחברה בצפון

  • טיולים רגליים בנחלי הצפון – הרבה מאד פינות חמד מצויות בין נחלי הצפון.
    מסלולי הליכה יפים ועוברים בצמחיה עשירה לצדו של נחל או בהליכה בתוכו.
  • רכיבה אתגרית ברכבי שטח – טרקטורונים, ג'יפים וכדו'. מסלולי הרכיבה יכולים להיות בנהיגה עצמאית בשבילים מאתגרים ולא מאתגרים בגליל העליון או התחתון וכן ברמת הגולן.
    ניתן להתאים את מסלולי הנהיגה לצרכי הקבוצה ובדרך לעצור לביצוע משימות שונות מהנות ומאתגרות.
  • שיט קיאקים – על הירדן מנקודות יציאה שונות. מעולה ליום כיף ולחלוקת העובדים לקבוצות המתחרות ביניהן במהלך השייט בפעילויות שונות.
    יום כיף מהנה ובלתי נשכח על המים…
  • טיולי אופניים חשמליים – יום כיף ייחודי על גלגלים: רכיבה על אופניים חשמליות בטבע הגלילי בינות למפלים, נחלים ושמורות טבע פורחות.
    עוצרים לארוחה באמצע שום מקום בתוך החורש הירוק ושם מקבלים משימות מרתקות ומהנות.
  • ביקור בכפר דרוזי/צ'רקסי – זה הזמן ללמוד על המנהגים והתרבות של השכנים בגליל, בשילוב ארוחה כיד המלך באירוח חם ולבבי בכפר.
  • קטיף דובדבנים בגולן – היישר מהעצים. חוויה ייחודית שלא חווים כל יום, בשילוב ארוחת צוהריים מפנקת באחד הקיבוצים. לאחר חווית הקטיף והאוכל המשובח יוכלו העובדים להתפנות למשחקי משימות, שיתרגלו שיתוף פעולה במשימות הדורשות עבודת צוות, תקשורת בונה ועמידה בזמנים.
  • תחרויות בישול בטבע הגלילי – מקבלים סינרים בצבעים שונים לכל קבוצה ומחלקים משימות שונות בהכנת אוכל.
    אח"כ אוכלים הכול בהנאה ובכיף…
  • חדר בריחה באחד מהמבצרים העתיקים שבגליל – ליום כיף שאינו אתגרי ניתן לבחור במשימה בסגנון חדר בריחה המתרחשת בשטח של אתר היסטורי עתיק. התפאורה כבר מוכנה ואת האווירה ייצרו המשתתפים.
  • יום כיף על המים – על ספינה בכנרת או ליד חופי עכו.
    יום כיף ייחודי על המים.
    מי יהיה הקפטן?
  • חפש את המטמון – בסמטאות עכו העתיקה או בסמטאות צפת. על המשתתפים להתחלק לקבוצות ולכל קבוצה מסלול אחר והפתעות בדרך. מי יגיע ראשון למטמון?
  • יום כיף בחוף הכנרת – הכולל פעילות מים מגוונת והתנסות בכלי שייט של ספורט ימי (סירת טורנדו, סירת בננה, גלישת מים וכדו').
    והכל – באווירה כיפית עם מוסיקה טובה ברקע והרבה כיף לביצוע פעילויות צוות שונות.
    בצהריים ברביקיו על החוף עם ריח מדהים וטעם משגע…
  • יום כיף בספא – יום כיף רגוע ומפנק לגברים ולנשים שבין העובדים, טיפולי גוף ופנים, רפלקסולוגיה, סוגי עיסוי מגוונים, ג'קוזי, סאונה וכדו'.
  • יום כיף חורפי בחרמון – יום כיף באווירה לבנה באתר החרמון: כל העובדים יקבלו בגדים מתאימים לשהייה באתר ולגלישה בשלג.
    באתר ניתן לגלוש בדרכים שונות כולל במגלשות האקסטרים, לערוך קרבות בכדורי שלג ולנצל את התפאורה הלבנה למשחקים ולפעילויות צוות משעשעות ומהנות.
    מרוב פעילות – קר לא יהיה לכם…