רעיונות לערבי גיבוש לעובדים דרך זום

תקופת הקורונה הביאה לפגיעה משמעותית בעסקים רבים, מונעת מעובדים להגיע לעבודה כרגיל ומשפיעה לרעה על המורל שלהם. אם אתם מחפשים דרך להעלות חיוך על הפנים של העובדים שלכם, לסייע להם לבנות קשרים חיוביים עם עובדים אחרים בחברה ולפתח תחושות של מחויבות כלפי מקום העבודה, ערבי גיבוש לעובדים הם דרך מעולה לגרום להם להרגיש שאכפת לכם.

רעיונות לערבי גיבוש לצוות עובדים דרך זום בתקופת הקורונה

למה ערבי גיבוש הם חובה גם בתקופת הקורונה?

  • כולם בבית – בעקבות הנחיות התו הסגול, כיום עובדים רבים מנהלים את שגרת החיים שלהם מהבית. קשה מאוד להישאר בבית כל כך הרבה שעות והחשק לבצע מטלות או עבודה הולך ופוחת. ערבי גיבוש מסייעים לעובדים שלכם "לשבור שגרה", להרגיש שמקום העבודה שלהם דואג להם ואפילו לנהל שיחות בזום עם עמיתים לעבודה שלא ראו זמן רב. בזכות זאת הם ייגשו לעבודה נינוחים ורגועים יותר והפרודוקטיביות שלהם תגדל.
  • חשוב לחזק את הקשרים בין העובדים – במהלך תקופה זו עובדים רבים אינם זוכים להיפגש או להתראות כלל. כתוצאה מכך, הקשרים שבנו לאורך השנים הופכים לרעועים ויתכן מאוד שלחלק מהעובדים אפילו קשה ליצור אינטראקציה עם עובדים אחרים. תקשורת היא חלק קריטי מיום העבודה וחשוב שכל עובד ירגיש בנוח לשאול שאלה או לבקש עזרה מעובד אחר, כדי לשמור על רמת עבודה גבוהה ולמנוע טעויות. ערבי גיבוש לצוות העובדים מחייבים את כל העובדים להתראות ולעיתים גם לעבוד יחד כצוות, מה שמחזק את הקשר ביניהם.
  • כדי שהעובדים ימשיכו להעריך את מקום העבודה שלהם – רחוק מהעין הוא רחוק מהלב ומקום העבודה איננו שונה. כאשר העובדים שלכם נמצאים בחל"ת או עובדים מהבית, הם שוכחים מקום העבודה ומייחסים לו פחות ופחות חשיבות עם כל יום שעובר. חשוב להזכיר להם שלמקום העבודה שלהם אכפת מהם, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות ערב גיבוש איכותי, שמוכיח לעובדים כי גם בתקופות הקשות החברה שלהם תהיה מוכנה להשקיע בהם ולתת מעצמה. המחווה תעלה להם חיוך על הפנים ותעודד אותם לעבוד קשה יותר, כדי להוכיח שגם להם אכפת בחזרה.

מספר רעיונות לערב גיבוש לצוות העובדים

בעקבות תופעת הקורונה, עסקים רבים התאימו את עצמם למצב החדש ומציעים את שירותיהם באופן וירטואלי.

חדר בריחה וירטואלי

הפעילות החמה ביותר לגיבוש צוות עובדים כיום. בימי קדם כולנו היינו נוסעים לחדר בריחה לפי מפה מסתורית ומנסים לפצח תעלומה במהירות הבזק, במטרה לנצח במשחק ולהוכיח שהקבוצה שלנו היא החמה והחכמה ביותר.

כיום, חדרי בריחה רבים מציעים לערוך חדרי בריחה וירטואליים דרך הזום, שמספקים לכל העובדים חוויה אינטראקטיבית ומדהימה המצריכה מהם שיתוף פעולה איכותי.

חדרי בריחה וירטואליים מספקים לעובדים את כל מה שערב גיבוש פיזי היה מספק להם בצורה יפה: העובדים זוכים ליהנות מפעילות שבה הם משתפים פעולה ומחזקים את הקשר החברתי, מרגישים שהחברה שלהם אוהבת ומפנקת אותם ו"שוברים שגרה" באמצעות פעילות שאינה רק ייחודית במינה, אלא מעודדת פעילות ותחרותיות ומעלה את מצב הרוח בקלות.

ערב קריוקי בזום

פעילות כיפית ומשתלמת לכל החברה: הזמינו את כולם להתחבר לזום, הציעו מגוון של שירים וערכו רשימה מראש שבה כל אחד מעיד מה הוא מתכוון לשיר.

הפעילות הכיפית והאינטראקטיבית תגרום לכל העובדים לצחוק, להעמיק את הקשרים החברתיים עם יתר העובדים ולהעריך את החברה בה הם עובדים על המחשבה וההשקעה הרבה.

הופעה בזום 

כיום, אמנים רבים מציעים להופיע דרך הזום ולהלהיב את העובדים שלכם. מוזיקאים וזמרים, אמני קרקס ואקרובטיקה ואפילו סטנדאפיסטים.

לערבי הגיבוש שלנו בתקופה הרגילה (ללא קורונה :-)) לחצו כאן 

חייגו 072-395-0747 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: