חשיבותה של פעילות ODT בחברות הייטק

אם אתם עובדים בחרת הייטק, ומחפשים רעיון מקורי ללמידה תוך כדי התנסות חווייתית בטבע לעובדים שלכם, אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על יום כיף שבו משולבת פעילות ODT. היתרון ביום כיף כזה שהוא לא רק יהיה יום מהנה מאוד לעובדים שלכם אלא גם יאפשר לכם להפיק ערך מוסף גדול שיכול להועיל לעבודה היומיומית בחברה. על כל זה ועוד תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם.

פעילות ODT לחברות הייטק

פעילות ODT לחברות הייטק

סדנת ODT היא סדנה שכוללת יום כיף וגיבוש חוויתי לצוות, יחד עם למידה אישית וקבוצתית כגון בניית צוות מנצח, מנהיגות, שיתוף ערכים ושבירת פרדיגמות אישיות ועוד.. החברה שמעבירה את הסדנה מתכננת אותה בהתאמה אישית לצרכים של הארגון. 

להלן היתרונות בסדנת ODT לחברות הייטק.

1. שינוי אווירה

בחברת הייטק שבה אתם מכונסים רוב היום במשרד שלכם, ליציאה מחוץ לחלל העבודה הרגיל יכולה להיות השפעה מרעננת על העבודה. 

2. שבירת שגרה

אז אחרי שהקורונה גרמה לרבים מאיתנו לעבוד מהבית, במיוחד בהייטק, ומנעה מפגשים חברתיים מסוגים שונים. סדנת ODT היא הדרך הטובה ביותר לחגוג את החזרה לשגרה בצורה שקצת שוברת את השגרה. את הסדנה עורכים תחת כיפת השמיים מה שמאפשר לכם להנות מיום באוויר הפתוח ויעזור לכם לחזור לשגרה טוב יותר.

3. יציאה מחוץ לקופסה 

במהלך סדנת ה-ODT המשימות שאותן תקבלו יכריחו אתכם לחרוג מדפוסי החשיבה הרגילים שלכם כדי להגיע לביצוע נכון ויעיל יותר של המשימות. המשימות דורשות מכם הפעלה של כישורים ייחודים, והכי חשוב, את הצורך להיות שותפים כקבוצה בדרך לביצוע נכון של המשימה. בתור עובדים בהייטק, אתם יכולים להבין לבד את החשיבות הרבה שיש לפעילות הזו עבורכם.

 4. גיבוש ועבודת צוות

אחד הדברים החשובים ביותר בחברת הייטק הוא כמובן הגיבוש והלכידות הפנימית בין העובדים. במהלך היומיום שלנו, כל אחד מאתנו בולט בדברים שבהם הוא טוב, וכך לעיתים אנחנו 'מפספסים' אנשים נהדרים שלא מצליחים לבוא לידי ביטוי. הפעילות בסדנה מחייבת שיתוף פעולה צוותי ומוציאה אתכם מאזור הנוחות שלהם ודורשת מכם להציג תכונות שלא תמיד נמצאות בחזית במהלך היומיום.

בצורה הזו, גם עובדים שבמהלך השגרה לא בולטים יוכלו להפגין לפתע קישורים שישימו אותם במקום מרכזי יותר בקדמת הבא. בתור עובדים בחברת הייטק, האינטרס שלכם הוא שכל העובדים שלכם ירגישו שיש להם מקום בצורה הטבעית ביותר שיש, וסדנת ODT היא דרך מצוינת לגרום לזה לקרות.

5. לומדים לתכנון

בדיוק כמו שיש לכם בחברה בעיה מסוימת, בדרך אל הפתרון אתם צריכים לתכנן ולחשוב בצורה מעמיקה עד שאתם מגיעים לדרך הנכונה מבחינתכם לפתור את הבעיה, כך גם תעשו בפעילות ODT. במהלך הפעילות תתקלו בקשיים שונים שהמטרה של כולם היא לגרום לתכנן  טוב לפני שיוצאים לשלב הביצוע.

6. התמדה

בדיוק כמו בעבודה, ההתמדה והנחישות הן שתי התכונות החשובות כדי להצליח במשימה. אז כמו שבחברה שלכם אתם רוצים שהעובדים יתמידו בדרך למציאת הפתרון לבעיה, כך גם במהלך הסדנה לעובדים לא תהיה ברירה אלא להתמיד עד שהם יבינו מה בדיוק נדרש מהם בביצוע של המשימה שמולה הם ניצבים.

מה חשוב לבדוק לפני שמארגנים סדנת ODT 

ראשית כל הסדנה חייבת להיות כזו שמותאמת לעובדים בחברות ההייטק, גם מבחינת פיזית וגם מבחינה אינטלקטואלית. 

בנוסף, עליכם למצוא מקום שיהיה נוח לערוך בו את הסדנה, כדי שתנאי המגרש לא יפגעו בהנאה שלכם מהסדנה.  חשבו על הפרטים הקטנים, גם אם הם נראים לכם טכניים כדי שהעובדים ייהנו בסדנה כמה שיותר.

תכנון מראש וחשיבה על מכלול הפרטים כולל מה אתם רוצים להשיג בסדנה, אלו מסרים אתם רוצים להעביר, היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהעובדים שלכם ייהנו מפעילות ODT ברמה גבוהה, ויחוו יום גיבוש בצורה לא שגרתית. כל מה שאתם צריכים זה רק למצוא את החברה המארגנת והמקום המתאים לערוך בו הסדנה, ואתם יכולים להיות בטוחים שהעובדים לא יוכלו לשכוח את החוויה.

לסיכום

אם אתם מחפשים יום כיף לעובדים שלכם בחברת ההייטק, פעילות ODT היא רעיון נהדר. מלבד העובדה שמדובר על פעילות מהנה במיוחד שמתאימה היטב ליום כיף, העובדים שלכם בחברה יוכלו להפיק הרבה כלים מהפעילות הזו שרלוונטית ליומיום שלהם. כל מה שאתם צריכים זה רק למצוא את הסדנה שהכי מתאימה לכם.

אנו ב – "OUTMIND" מומחים בארגון והפקת סדנאות ODT

נשמח לארגן לכם פעילות גיבוש חווייתי שהעובדים לא יפסיקו לדבר עליו

חייגו 072-395-0747 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: