חשיבות ימי גיבוש וכיף לעובדים לאחר הריחוק החברתי שהיה לנו

הקורונה הובילה לריחוק חברתי. אמנם הוא נוצר כתוצאה מהכרח ורצון להגן על כולנו, אך עובדים רבים מדווחים על כך שחסרים להם הקשרים החברתיים. דווקא עכשיו, כשרובנו מתחילים לחזור לעבוד מהמשרד ומקום העבודה, חשוב לשים דגש על ימי גיבוש לעובדים.

קבוצת עובדים שמחים וקופצים ביום הגיבוש שלהם מטעם החברה

התפקיד של ימי הגיבוש הוא לעזור לעובדים להרגיש שייכים למקום העבודה וזה לזה. יום אשר מתוכנן בצורה הנכונה ומועבר באופן מקצועי יעניק לעובדים חוויה יוצאת דופן, ישאיר זיכרונות רבים וישפר את העבודה המשותפת בתקופה שלאחר מכן.

5 סיבות טובות לתכנן ימי גיבוש לעובדים לאחר הקורונה

לאחר שהקורונה הפרידה בין העובדים, פיזית ורגשית, זה הזמן לקרב, לחבר ולאחד. ימי גיבוש מביאים יתרונות רבים וישנן לפחות חמש סיבות ליזום אותם:

1. עידוד העובדים

מצב הרוח הכללי ירד בעקבות הקורונה. השהות הממושכת בבית והלא נודע הובילה לעלייה במתח ובלחץ ומקומות עבודה רבים מעידים כי ניתן להרגיש זאת. ימי גיבוש הם אחת הדרכים הטובות לעודד את העובדים על ידי יצירת חוויה נפלאה, מהנה ומיוחדת. כמובן, לא מדובר רק בחוויה אלא בחוויה המשותפת לכולם וכך כל העובדים מרגישים שהם עוברים דרך מיוחדת.

2. שיתוף פעולה לאחר ריחוק חברתי

השהות בבתים, העבודה מרחוק ואפילו הצורך פשוט לשמור מרחק, הובילו לכך שבמקומות רבים העובדים התקשו לשתף פעולה. זה לא קורה מתוך כוונה אך יש צורך לחזק את השותפות בין העובדים, את התקשורת ולהוביל אותה לכיוון חיובי ונינוח. כל אלה קורים בימי הגיבוש תודות לפעולות שכולם מבצעים יחדיו.

3. ימי גיבוש תמיד תורמים לאווירה בעבודה

כשהאווירה במקום העבודה פחות נינוחה או לא נעימה יש לשנות אותה. אווירה שלילית או מדוכדכת משפיעה על מצב הרוח של כל אחד ואחת וגם על התוצרים. ימי גיבוש לעובדים משנים את המצב. דרך פעילות מיוחדת ומשותפת עולה חיוך על הפנים והעובדים לומדים לשתף פעולה ולהשלים זה את זה ממקום חיובי ובונה.

4. שיפור היצירתיות של העובדים

יציאה ממקום העבודה אל פעילות חדשה, מיוחדת ושונה, מאפשרת לעובדים לצאת מהקופסה. לראות שהם יכולים לעשות דברים בצורה שונה ופעמים רבות, בצורה טובה יותר. היכולת לראות את האחר, לשמוע מה יש לו לומר, משפרת את הפתיחות ואת היצירתיות. התוצאה היא עבודה יותר טובה לאחר שיום הגיבוש מסתיים.

5. הקורונה הובילה לתחושת בידוד

הקורונה גרמה לרבים להרגיש שהם לבד. כשאי אפשר לראות איך אחרים מתמודדים עם המצב, התחושה יכולה להיות שרק האדם הפרטי מתמודד איתו. תחושת הבידוד עלולה לגרום לדכדוך, לחוסר חשק לעבוד ובסופו של דבר להתרחקות והתבודדות גם כשאין חובה בכך. יום גיבוש לעובדים מעודד אותם לפעול יחד, להיות קשובים ומראה כי כולם מתמודדים עם המצב ושישנה לגיטימיות לרגשות.

בחירה ביום הגיבוש המושלם עבור העובדים

לאחר שברור שישנם יתרונות רבים לפעילות המשותפת, יכולה לעלות השאלה איזה פעילות הכי תתאים למקום העבודה. הדבר הראשון שצריך לשאול הוא מה המטרה, האם המטרה היא ליצור חוויה משותפת ואז פעילות אקסטרים יכולה להיות מושלמת או אולי המטרה היא לגרום לעובדים לתקשר יותר טוב ואז שילוב של משימות אתגריות שמחייבות שיתוף פעולה, יתאימו יותר.

ההחלטה לא חייבת להתבצע לבד ואנחנו, ב-OutMind נשמח להציע את האפשרויות המתאימות ביותר לעובדים. לאחר שעבדנו עם מאות חברות ואלפי עובדים, אנחנו שמחים להציע את השירותים שלנו גם לאחר הקורונה, בהתאם להנחיות ובתוך כך להצליח ליצור את הגיבוש הרצוי בין העובדים ולהעניק להם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

לימי הגיבוש שלנו ללא קורונה 🙂 לחצו כאן 

חייגו 072-395-0747 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: