על חשיבות פעילויות גיבוש לצוות עובדים

אם תשאלו כל אדם רנדומלי ברחוב איפה הוא מבלה יותר זמן, בבית או בעבודה או בשעות הפנאי עם החברים או המשפחה – תיווכחו לדעת  שרובם המוחלט  ישיבו "עבודה,ברור"!

עבודה היא חיינו, מאיזה כיוון שלא נסתכל על זה, לטוב ולרע, העבודה תופסת חלק נכבד משעות היממה ולכן צריך להמתיק את המרוץ הבלתי נפסק הזה קצת יותר. כאן נכנסים לתמונה ימי גיבוש אשר מתרחשים במסגרת העבודה.

חשיבות ימי גיבוש בארגונים

משפרים מורל, משפרים אפקטיביות

יום גיבוש כידוע, זהו לא סתם יום בארגון/עסק, זהו יום שמיועד כל כולו לעובדי החברה שלכם שהם הנכס הכי יקר וחשוב של כל עסק, חברה וארגון.

מנהלי ארגונים, חברות, עסקים, בין אם קטנים או גדולים, חשוב לכם לדעת כיצד יום פעילות גיבוש לעובדים או סתם יום כייף, יכול לסייע לכם, על מנת לשפר את המורל ותפקוד העובדים בארגון/עסק.

שבירת שגרה ובניית צוות מנצח

יום גיבוש לעובדים הוא יום כיף אשר במסגרתו, יוצאים כל עובדי החברה אל מחוץ למשרד, שוברים שגרה, מטיילים ומבצעים פעילות משותפת כלשהי אשר מייצרת אווירת אחדות.

יצירת קרבה בין העובדים היא בבסיסה הכרחית לכל ארגון, חשוב מאוד שכל אחד מאנשי הצוות, המשרד או הארגון יכיר את חבריו לצוות, את הדרך הנכונה לתקשר איתם, ואת החוזקות והחולשות שלהם, שכן הם עובדים יחדיו במשך שעות רבות.

קבוצת אנשים העובדת כצוות, כאשר אחד משלים את השני, באווירה חיובית – היא הדרך לבנייה של צוות מנצח. 

במהלך יום הגיבוש, נוסעים למקומות חדשים ויוצרים אינטראקציה מחודשת ושונה עם חברי המשרד, בנוסף מקבלים הזדמנות מופלאה לנקות מעט את הראש, ליהנות באווירה משוחררת יותר ולתת מקום לרעיונות ויצירתיות חדשה.

יום גיבוש יגרום לכך כי לעובדים שלכם תהיה מוטיבציה רבה יותר ואנו מבטיחים לכם שאתם כבעלי החברה או העסק תהיו המרוויחים הגדולים של יום כייף זה. 

פעילויות שונות לגיבוש צוותים, יתרמו לבניית הצוותים שלכם בדרכים שונות, מה שחשוב בבניית יום כיף זה לבנות פעילות שבאמת יוצרת תקשורת ומעודדת עבודת צוות.

כיצד מבצעים יום כייף/גיבוש שכזה?

יום כיף זוהי משימה לא פשוטה! אך חדשות טובות, מה שקצת מקל על ביצוע המשימה, הוא שיש לא מעט רעיונות שאפשר ליישם ושיכולים להתאים ליום הגיבוש כזה או אחר ויש גם חברות הפקה שיכולות לסייע לכם לארגן יום גיבוש מוצלח. 

חשוב מאוד לבדוק את תחומי העניין של העובדים.

מלבד בדיקת מחירם של חברות הפקה/ספקים, יש גם לבדוק המלצות עליהם כדי לוודא שיהיה לכם יום גיבוש חווייתי שהעובדים לא יפסיקו לדבר עליו. 

חשוב לציין כי לכל פעילות יש השפעה שונה וייחודית משלה, החל מטיולי ג'יפים, טיולי אופנים וטרקטורונים בשטח שיט ביאכטה בים התיכון, חדרי בריחה ועד להרצאות ומופעים בתחומים שאינם קשורים בקשר ישיר לעבודה.

חשוב לציין כי לא חייבים להקצות יום שלם ליום גיבוש לעובדים, אפשר לעשות את זה, כפעילות קבוצתית במהלך חצי יום אבל חשוב לציין כי עליכם לדאוג לתכנן אותו בצורה קפדנית ויסודית, תוכלו לתכנן אותו בעצמכם או שתוכלו לקחת חברת הפקה שתתכנן אותו עבורכם! 

לסיכום:

על מנת שעובדים יוכלו ליהנות מהעבודה שלהם גם כשהם עושים את אותו הדבר יום אחר יום במשך שנים, יש לשמור על ריענון כמו ימי הגיבוש שהופכים את השגרה ליותר קלה ומהנה . 

חשוב לציין כי ימי הגיבוש תורמים לשני הצדדים, הן למעסיקים והן לעובדים וכי זוהי הדרך הכי טובה לשמירה על הרעננות בחברה, שיפור יחסי עבודה בין העובדים. מורל גבוה ושיפור הפרודוקטיביות.

חייגו 072-395-0747 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: