10 טיפים חשובים ליום גיבוש מוצלח

כפי שאתם בוודאי יודעים, ימי גיבוש לעובדים הם חלק בלתי נפרד ואי אפשר לוותר עליהם בכל ארגון, חברה ועסק כלשהו ולכן, בחרנו להכין עבורכם מספר טיפים שונים וחשובים ליצירת ימי גיבוש מושלמים אשר יחסכו מכם אינספור טעויות!

טיפים ליום כיף וגיבוש מוצלח

1. יום גיבוש – איזה יום בשבוע?

רצוי לעשות את הפעילות ביום עבודה ולא ביום מנוחה שישי או שבת, שואלים למה? אם אתם אומרים לעובדים שלכם שיום הכיף בעצם יהיה על חשבונם ולא על חשבונכם נקודת הפתיחה היא כבר לא כיפית עבורם ועל כן אנו ממליצים כי תקריבו יום עבודה אחד למען העובדים, מבטיחים כי התוצאות יהיו חיוביות!

2. הגעה למקום!

ודאו כי אתם דואגים להסעות – העובדים שלכם מגיעים יום יום לעבודה ברכב, האם תרצו לגרום להם להגיע ברכב גם ביום כיף?! דאגו להסעה מסודרת עבורם, דבר זה יועיל גם במידה והם שותים שהרי אתם לא רוצים שהם ינהגו!

3. המלצות והמלצות!

עליכם לוודא כי ישנם ממליצים לחברה המפיקה את הפעילויות עצמן. בקשו המלצות מקולוגות שלכם, ידוע כי כל מנהל רווחה חבר בקבוצת פייסבוק שקשורה לנושא וקבוצות אלה יכולות לעזור. בנוסף, חפשו אחר תגובות והמלצות באתר, בגוגל ובעמוד הפייסבוק, כל אלו יוכלו לספק לכם זווית ראייה שונה עבור פעילויות שונות וכן תובנות ודגשים.

4. אם כבר פינוקים, אז כדאי ללכת עד הסוף!

דאגו לארגן במהלך יום הגיבוש ארוחה מפנקת ועשירה לעובדים, אופצייה נוספת היא לצייד את העובדים בשוברים למסעדות שונות באזור הפעילות, כך שיעמוד בפניהם מבחר של אופציות לבחירתם, בנוסף, דאגו להספקה מתמדת של חטיפים ונשנושים במהלך היום, אין יותר כיף מזה.

רעיון נוסף הינו הכנת צ'ופרים ומתנות קטנות במהלך היום זהו אשר יזכיר להם בהמשך את היום את מהות יום הכיף שהרי אנו רוצים שזה יהיה עבורם חוויה בלתי נשכחת ואין יותר כיף מלקבל מתנות לאורך כל שעות היום!

5. תיעוד יום הכיף!

דאגו לתעד את האירוע, אינסטאגרם, פייסבוק ומה לא ותמונות רגילות, דאגו להשארת זיכרונות מתוקים לעובדים. מעבר להעלאת תמונות לרשתות החברתיות, שימוש בתמונות ליצירת מזכרת כגון מגנטים, או מחזיק מפתחות הם רעיונות שינצרו את יום הכיף לטווח הארוך.

6. אופן הפעילות

חשוב לא פחות הוא אופן הפעילויות שימו לב לבחור בפעילויות המאפשרות לעובדים לקחת חלק פעיל ולהכיר עובדים אחרים בזכות יום פעילות זה, על מנת שהעובדים יבואו כמה שיותר לידי ביטוי ויישארו עם זיכרון ותובנות.
דוגמא נפלאה לכך היא תחרויות! מדוע? פיצול החברים עם כאלה שאינם מכירים טוב עבורם ועבור החברה, בכך שנוצרת תקשורת מלאה ויצירת אינטראקציות חדשות וביטוי עצמי גבוה בין העובדים.

7. היעדר ההיררכיה

זהו אחד הטיפים היותר חשובים שכדאי ליישם ביום כייף/גיבוש בעבודה, דאגה להיעדר סמכות עליונה, כלומר, כולם שווים.
מדוע? כך תכירו את העובדים שלכם יותר מקרוב, את הרצונות, המטרות והתחביבים שלהם, את סיפורי המשפחה ולפעמים אף את תכונות הפחות חיוביות.

8. מה לגבי רצון העובדים?

אנו ממליצים לכם בחום, להתאמץ טיפה מעבר ולבדוק עם העובדים עצמם איזה סוג של יום גיבוש או פעילות הם אוהבים או רוצים תוכלו למשל לערוך שאלון עם אופציות אפשריות
מה שיאפשר לכם לארגן יום כיפי שבו הרוב המוחלט יהיו מרוצים ואף יבואו עם ציפייה גבוהה מהרגיל,
נכון, זה דורש מכם טיפה יותר של מאמץ אך יחסוך לכם אכזבות מיותרות.

9. פינוק משפחת העובד

ימי גיבוש לעיתים נערכים עד שעות הערב, במקרה זה אפשרו למשפחות העובדים להגיע לחלק האחרון של הערב, מדוע? פעילות זו תשמח את העובדים עצמם לא פחות ותייצר מעורבות גבוהה יותר של המשפחות בחברה\ארגון.

10. לסיכום:

כדאי לעשות קצת שיעורי בית ועבודת הכנה לפני שסוגרים יום מיוחד שכזה,
אנו סומכים עליכם שתדאגו לקונספט מנצח!.

.

חייגו 072-395-0747 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: